PENSION DANMARK – VÆRDIPROCES OG REBRANDING 2006

Behov
At få formuleret sin grundfortælling og få skabt rammer for en ny position der rummer selskabet evne til at tænke utraditionelt og kundevendt

Problem
Et lettere arrogant oportunistisk image

Løsning
Redefineret værdiplatforn der satte medlemmerne i centrum.
En ny inkluderende kommunikationsplatform, der vendte pensionskassens agressive approach på hovedet og gjorde den til sympatiske nytænkende tiltag på medlemmernes vegne.

Pension Danmark stod i 2006 overfor et behov for et skarpere og mere kundevenligt brand. Vi fik Pensionsselskabet store drive og evne til at tænke nyt og anderledes tydeliggjort.

Dette skabte stor intern stolthed og en defineret retning i forhold til medlemmerne. I 2012 blev Pension Danmark kåret til Danmarks bedste pensionsselskab.

Det var rigtig mange flag, kulturelle og produktmæssige forskelle og ikke mindst følelser, der skulle finde sammen under samme paraply fra 1989 og frem.

Previous
Previous

Nilfisk – Strategiudvikling og rebranding 2010-2012

Next
Next

Sampension – Værdiproces og rebranding 2011