KØBSTÆDERNE – VÆRDIPROCES OG KREATIVT KONCEPT

Behov
At give Købstæderne en nutidig profil og et 100.000km service på en lang række parametre.

Problem
Massive konkurrenter og et it system, der gjorde det vanskeligt at lave en moderne serviceplatform.

Løsning
Gennemgribende værdiproces og efterfølgende forandring af alt fra interne processer til virksomhedens eksterne profil.

Købstædernes blev etableret i 1761, efter Københavns brand. Selskabet startede da også med brandforsikring som omdrejning.

Det havde op til Anders Hestbæks tiltrædelse i 2014, levet en uhyre stille tilværelse, uden de store moderniseringer. Det betød at de interne logistiksystemer og it, var hæmmende for at lave nærværende kommunikation. Til gengæld, var sagsbehandlingen, på grund af det medlemsbaserede ejerskab, uhyre god. Det valgte vi at arbejde med.

Previous
Previous

Sampension – Værdiproces og rebranding 2011

Next
Next

SuperBrugsen – Rebranding, category innovation og intern motivation