DANSKE MALERMESTRE – VITALISERING AF GARANTIMÆRKE

Behov
En træt medlemsorganisation, uden nærhed til hverken medlemmer eller kunder, trængte til 100.000 km service.

Problem
Garantimærke havde mistet kraften og medlemstallet faldt. Det viste sig at der var andre problemer end dette.

Løsning
Ændring af navn, så navn og web adresse blev identisk.
Vi valgte at beholde navnet, men gøre det mere levende og nærværende, bade for medlemmer og kunder.

M-mærket var ikke blevet kommunikeret i mange år, men havde ikke desto mindre et ret højt kendskab som mærke, uden at nogen anede hvad det stod for.
Vi valgte at sætte mærket i opladeren og vitalisere det på nogle særdeles virkelige dimensioner, deriblandt nogle unikke service tiltag, der skabte en del snak på SoMe.
Da malerne opdagede hvor effektivt de nye aktiviteter virkede, sluttede de aktivt op og forøgede dermed resultaterne. Det lille hus på Fasanvej i Kbh stod i 14 år, delvist istandsat.

Previous
Previous

CULT – Nyt liv til et brand der var yt

Next
Next

Toms – Purpose Proces