VITAMALT - REBRANDING OG REAKTIVERING

Behov
Reaktivering, rebranding og redesign af Vitamalt.

Problem
Produktet havde ikke fået opmærksomhed I flere år.

Løsning
tre største markeder, med afholdelse af fokusgrupper. Disse afdækkede stor interesse blandt unge mænd.

Royal Unibrew fremstiller et malt produkt, der mest minder om hvidtøl. Det indeholder en masse vitaminer og ingen alkohol. De har 3 produkt brands og er ude på 75 markeder i Vestindien, Caribien, Afrika og på markeder med stor indvandring fra disse områder.

Et af produkterne hedder ’VitaMalt’. Det er stort i Caribien, hvor det  har stor historisk betydning som vigtig fødevare.
Vi var i Caribien og gennemførte indgående consumer og brandstudies.
På baggrund af disse blev der udviklet nye produktinnovationer og go to market strategier.

Previous
Previous

Rekom – Junta RTD / Mundo Tequilla – Naming og design

Next
Next

BOLD – Iced expresso – Introduktion, positionering og innovation